Izbor uredništva
Hilarij.si » Lepota in zdravje » Kako izgubiti težo po praznikih?

Kako izgubiti težo po praznikih?

Eda od največjih težav z izgubo teže po praznikih je, da mnogi ljudje poskušajo prehitro izgubiti preveč teže. To bomo nekoliko razčlenili. Izguba preveč hitro prevelike teže lahko vodi do številnih zdravstvenih težav, vključno s pomanjkanjem hranil, žolčnih kamnov in oslabljenim imunskim sistemom. Namesto, da bi svoje resolucije obravnavali kot hitro rešitev, raje vzemite to kot splošno prilagoditev življenjskega sloga.

Če spremenite svoje novoletne resolucije v dolgoročen nabor ciljev, lahko stvari postanejo precej težavne. In zadnja stvar, ki jo želite, je, da vaše zdravstvene težave povzročijo stres in anksioznost. Namesto tega vzemite velike cilje in jih razdelite na manjše, bolj dosegljive cilje. To bo pomagalo ohraniti svojo raven stresa na normalni ravni – kar je pomembno, ker lahko stres povzroči pridobivanje telesne teže!

  1. PIJTE DOVOLJ VODE

Vse te skrbi od poskusov izgubiti težo lahko povzročijo, da pozabite piti veliko vode. In zaupajte nam – ne želite, da se to zgodi. Kot nam je povedal zdravnik, kronična dehidracija povzroči, da vaše srce dela počasneje, počasneje torej črpa kri, s tem pa lahko povzročite tveganje za možgansko kap. Piti veliko vode ne pomaga samo vašemu srcu, lahko pomaga tudi pri zmanjševanju vaše želje po sladkarijah.

  1. NADALJUJTE S PREHRANJEVANJEM, …

A … Spremenite, kaj jeste. Preskakovanje obrokov bo le upočasnilo vaš metabolizem in še težje boste dosegli vaše resolucije o izgubi teže. Vse, kar morate storiti, je, da spremenite, kaj jeste. Če so bili vaši obroki polni rafiniranih ogljikovih hidratov in mastnega mesa – in,  je bilo veliko potice in biftka med prazniki, bodimo iskreni – zamenjajte jih z obroki, polnimi zelene listnate zelenjave, polnozrnatih ogljikovih hidratov in pustih beljakovin, kot so piščanec ali ribe.

  1. NE PRETIRAVAJTE

Ena največjih težav na začetku diete je, da ne glede na to, kako trudite se držati zdrave prehrane, vas bodo še naprej skušala premamiti živila, ki jih ne smete jesti. Najboljši način za spopad z to zverjo je, da si v tednu dovolite kakšen bolj nezdrav obrok ali dva. Tako boste lahko shujšali in obenem še jedli stvari, ki so vam dejansko všeč (naprimer tisti slana karamela sladoled).

  1. POZABITE NA OSTANKE HRANE

To, da spravite ostanke hrane ni nikoli dobra stvar. Ohranjanje ostankov tiste potice in francoske solate v hladilniku vas bo samo mamilo, da boste znova želeli priti do njih. Še huje je, da vam bo do te nezdrave hrane ravno zvečer, ki je najslabši čas za sladkarije in mastne stvari.

 

 

Avtor: admh