Izbor uredništva
Hilarij.si » Lepota in zdravje » Vpliv mobilnih telefonov na tesnobo

Vpliv mobilnih telefonov na tesnobo

Čeprav ni presenetljivo, da ima prekomerna uporaba pametnih telefonov neposredno povezavo z anksioznimi motnjami, morda pa boste presenečeni nad tem, kako mobilni telefoni neposredno vplivajo na vaše vsakodnevno funkcioniranje. Od vzorcev spanja, do motivacije, uporaba mobilnih telefonov, še posebej prekomerna uporaba, ima vpliv na vse to.

  1. MOBILNI TELEFONI VPLIVAJO NA VAŠ SPALNI CIKEL

Slab spanec je pogost fizični simptom tesnobe. Večina ljudi uporablja naš mobilni telefon kot budilko. To pomeni, da je telefon blizu nas, preden gremo v posteljo in ko se zbudimo, zaradi česar je zelo pogosto, da preverimo novosti na telefonu tik pred spanjem, to pa je tudi prva stvar, ko se zbudimo. Ali preverjamo delovna sporočila, ki povzročajo stres, ali se primerjamo z izgledom neke blogerke, se vam zdi, da je to dober način za začetek in konec vašega dneva? Ne verjamemo. Kupite drugo budilko in pustite telefon v drugi sobi. Nemogoče? Nam se zdi, da ni.

  1. ZVOKI, ZVOKI, ZVOKI

Ali vaš telefon zazvoni, vibrira ali piskne vsakič, ko nekdo nekaj komentira na Facebooku ali pa vas začne spremljati na Instagramu? JA? Morda je čas, da izklopite obvestila. To pomeni, da se boste počutili manj nadlegovani in preobremenjeni s številom sporočil in obvestil ter klicev. Ljudje, ki trpijo zaradi anksioznosti, pogosto občutijo nervozo ob hrupu, kar pomeni, da bi lahko stalni zvok telefona vse še poslabšal.

  1. PREVEČ SE ZANAŠAMO NA TELEFONE

Se ne morete spomniti, kdaj ste nazadnje v roke prijeli stari dobri zemljevid, rezervirali potovanje z vlakom ali celo naročili pico, ne da bi uporabljali vaš telefon. Medtem, ko so zmožnosti napredne tehnologije v glavnem odlične, na drugi strani zapirajo našo neodvisnost, zaradi česar čutimo zaskrbljenost ko se baterija prazni in vedno bolj ranljivi, če telefona nimamo v rokah. Nedavna raziskava je pokazala, da so številni mladi pokazali pomembne znake stresa in povišanje srčnega utripa, simptome podobne tistim, ki jih imajo ljudje po travmatičnih stresnih motnjah, ko so bili ločeni od svoje naprave.

  1. BEG PRED RESNIČNOSTJO

Leta 2016 je Univerza v Oxfordu razkrila, da so učenci, ki so svoje telefone uporabljali kot sredstvo za beg v virtualni svet, imeli več motenj v duševnem zdravju, vključno z depresijo in anksioznostjo, od tistih, ki so telefone preprosto uporabili za ublažitev dolgočasja. Vaše konstantno pregledovanje Instagrama je ključnega pomena, zato se vprašajte, zakaj to počnete. Se primerjate z drugimi? Se izogibate težavam, s katerimi bi se morali ukvarjati v realnem svetu? Sedaj veste.

  1. TELEFONA NIKOLI NE IZKLOPITE?

Povprečna oseba v preverja svoj telefon 28-krat na dan – to je več kot 10.000 ur na leto. Zato je zelo pomembno, da se kdaj spočijemo od te rutine. Nasvet psihoterapevta? Daleč od oči, daleč od srca. Študije pravijo, da lahko zaprtje Facebooka samo za en teden poveča vašo srečo. Pomembmo je torej, da se vsaj za eno do dve uri na dan ločimo od svojega dragega življenjskega sopotnika – telefona. Pojdite že športati, bo bolje za vas.

Avtor: admh